Monday, April 2, 2012

Panas !! PKR dakwa tidak perlukan undi kaum India untuk berkuasa..

PKR mendakwa tanpa undi dari kaum India, Pakatan Rakyat akan terus kekal berkuasa dan memerintah di Kedah pada PRU13 nanti.

Itulah reaksi Ahli Parlimen Sungai Petani dari PKR iaitu YB Johari Abdul atau nama glamournya 'Joe Bedul' (gambar atas) pada wawancara beliau bersama dengan Radio Kedah baru-baru ini. Dalam temuramah itu, Ahli Parlimen Sungai Petani dari PKR tersebut, Johari Abdul mendakwa Pakatan Rakyat masih mampu mengekalkan kuasa di Kedah, walaupun tanpa sokongan dan undi dari masyarakat India.

Kenyataan ini jelas menunjukkan betapa bongkak dan takburnya Johari Abdul dengan tahap kekuatan Pakatan Rakyat di Kedah sekarang, sehingga memandang rendah keupayaan dan peranan pengundi kaum India serta sumbangan mereka kepada pembangunan di negeri tersebut. 
Inilah dia jenis orang bila dah berkuasa jadi tak sedar diri, takbur, bongkak dan pentingkan diri sendiri. Ternyata pekung parti PKR selama hari ini telah pecah, menunjukkan bahawa mereka sebenarnya tidak pernah jujur sama sekali menghargai peranan, sumbangan dan sokongan dari masyarakat India terutamanya di negeri Kedah. 
Perjuangan parti yang hanya semata-mata memperjuangkan nasib individu yang namanya Anwar bin Ibrahim berserta dengan kroni-kroninya. Baru sepenggal berkuasa PKR dah pun besar kepala..Kepada masyarakat India, buatla keputusan, nilailah sendiri perjuangan parti yang namanya Parti Kencing Rakyat ini..Dulu Anwar pernah kata dalam ceramahnya " anak melayu anak saya, anak cina anak saya, anak india anak saya..sekarang anak india anak sapa..? PKR sudah tak perlukan undi India lagi..kepada kaum India, you all fikirlah sendiri....!     

0 comments:

Post a Comment

Followers