Tuesday, February 28, 2012

Pemimpin Pakatan Haram Menggelabah Beruk Bila Kantoi!!!


Jika kita semua masih ingat dulu, PKR, PAS dan DAP adalah hero dalam bab fitnah memfitnah pemimpin BN. Menghina, mencerca, maki hamun, fitnah adalah makanan harian mereka. Pendek kata jika sehari tak menabur fitnah, maka tak lengkaplah hidup mereka. Tok Guru mereka kata tak afdal. Tapi itu dulu, zaman mereka ini belum berduit, belum menikmati kuasa.

Hari ini roda berputar 360 darjah. Segala fitnah yang mereka jaja dulu kini kembali kepada pemimpin mereka. Bila dapat kuasa dan berduit hasil rompakan duit rakyat, mereka ini jauh lebih rakus nafsunya. Serban dan kopiah diletak kat tepi hanya untuk melayan nafsu dunia. Siang cerita bab perjuangan, bab keadilan, bab Jemaah, bab Islam. Di kala malam menjelma, mereka bertukar wajah menjadi syaiton berwajah manusia seumpama sesumpah .

Kes khalwat yang melibatkan ust Badrul Amin bukanlah kes pertama terjadi kepada pemimpin Pakatan. Kes dengan melibatkan bini orang juga bukan kes pertama. Fikirkanlah apa akan jadi kepada masyarakat kita jika mereka ini terus dibiarkan menjadi pemimpin ummah! Jangan kata tsunami, silap-silap tuhan terbalikkan bumi Malaysia.

Pemimpin pakatan boleh mencipta seribu alasan bagi menyelamatkan pemimpin mereka. Apa yang boleh di spin, akan di spin seboleh-bolehnya. Barisan jentera strategi mereka akan bekerja memikirkan bagaimana kaedah paling ampuh untuk divert isu. Penafian akan cuba dilakukan seboleh mungkin dibantu jentera siber. Ini semua adalah proses biasa untuk mencuci dosa pemimpin pakatan. Jika semuanya masih gagal, Tok Guru Nik Aziz masih ada. Mungkin ust Badrul boleh jumpa Nik Aziz sebagaimana dilakukan oleh Eli Wong dan juga Adun Selising.

Konspirasi Terancang, Konspirasi peringkat Tertinggi, Konspirasi peringkat Kote, semua akan cuba diprojekkan. Banyak pihak yang boleh disalahkan juga. UMNO sudah pasti! Pengarah JAIP pun dah dijadikan mangsa. Sampai hotel yang tiada kaitan pun cuba diheret sama. Ini kisah bagaimana  bertapa meroyannya pemimpin pakatan bila terdesak cuba menyelamatkan dirinya bila sudah kantoi.

Apa pun kita layan video Alfadhil Ust Badi gol kita ni cuak bila disoal oleh wartawan.
Ps:
Aku pun naik geli bila peguam dia cakap dia ni pemaaf. hahaha






0 comments:

Post a Comment

Followers