Wednesday, April 18, 2012

Biseksual : Anwar Takut Tembelang Pecah, Tarik Balik Saman ke atas Nalla..!


Daripada info yang diterima, Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim @ Aljubree telah mengarahkan barisan peguamnya untuk menarik balik saman RM100 juta ke atas rakan baiknya iaitu Dato S. Nallakaruppan yang difailkan pada 25 Mac 2012 lalu atas tindakan defendan mengeluar kenyataan menuduh Anwar sebagai seorang biseksual.

Alasan pembatalan tersebut, menurut sumber ialah kerana Anwar mahu memberi fokus kepada kempen pilihanraya umum ke-13 yang dijangka akan diadakan pada bila-bila masa saja dari sekarang. Nak fokus pilihanraya ke, atau takut banyak tembelang dan aktiviti luar tabii dia akan pecah terburai...Almaklum rakan baik la katakan..hahaha.

Bagaimanapun, menurut sumber, saman ke atas Utusan Malaysia akan tetap diteruskan kerana defenden dikatakan telah menyiarkan artikel kenyataan Nallakaruppan dalam akhbar tersebut.

Nalla yang tuduh dan cabar Anwar, tapi Utusan yang kena saman... hahaha ternyata kenyataan Anwar nak saman Nalla adalah sandiwara politik murahan semata-mata. Dari dulu Anwar hanya setakat berani saman Utusan Malaysia jela..Dah berbakul-bakuL fail Anwar saman Utusan Malaysia..hahaha. Yang lain Anwar jadi bacul dan penakut nak saman..ini rakyat Malaysia dah boleh jangka.


Kedengaran juga keluhan rasa tidak puashati dan rasa kecewa blogger-blogger dari Pakatan Rakyat terhadap keputusan Anwar menarik balik saman ke atas Datuk S.Nallakaruppan ini..hahaha

Kesimpulannya, bolehlah dirumuskan bahawa tuduhan Nallakaruppan mengatakan Anwar Ibrahim adalah seorang 'biseksual' adalah BENAR dan SAH sama sekali.!!! Jadi ayuh rakyat malaysia, orang yang seperti ini harus ditolak hidup-hidup dan dikuburkan partinya pada PRU-13 nanti daripada menjadi pemimpin di Malaysia kerana punya tabii luar biasa yang takboleh diterima dinegara ini.

Kepada pengikut-pengikut Anwar yang ada kebolehan untuk jadi 'lawyer' tu bolehlah melaporkan diri segera..kerana barisan peguam Anwar yang sedia ada ni, dah tak mampu nak bela dan mempertahankan Anwar lagi..hahaha

1 comments:

  1. Ibarat sesaorang yang menebang pokok lalu menghimpap rumah jirannya. Tuan rumah tak saman orang yang menebang pokok, tetapi yang di saman adalah kapak yang digunakan untuk menebang pokok tu. Seolannya, kenapa saman kapak. Kenapa tak saman orang yang menebang pokok tu. Hahahaha...... mangkuk ayun betul lah.

    ReplyDelete

Followers