Tuesday, April 24, 2012

Gempar!! Datuk Nalla Di Sahkan Gila!


Mungkin ada yang tak setuju dengan tajuk tu. Tapi bagi aku Datuk Nallakaruppan memang gila. Sebab hanya orang gila sahaja yang sanggup minta Anwar percepatkan saman!

Datuk Nalla sudah tidak sabar lagi untuk ke Mahkamah untuk TIBAI Anwar. Dia memang tak sabar sangat untuk TIBAI Anwar depan-depan, tak macam Anwar yang hanya berani tibai belakang orang!

Semalam dia sudah persiapkan senjata sulitnya untuk berhadapan dengan Anwar. Dulu dia tuduh Anwar seorang yang BISEKSUAL. Kalau ikut tok iman kampung Wakaf Mempele, BISEKSUAL ni kategori manusia dua alam macam spesis katak. Tapi katak sedikit mulia dari makhluk BISEKSual ni sebab katak hanya cari katak betina bila nak berjunub! Tapi Tok Guru kat Pulau Melaka tetap kata Katak tak boleh dimakan sebab ianya makhluk dua alam! Kalau tupai tak dok hal, sebab boleh jadi ubat untuk kuat tenaga batin..yang tak bermaya boleh jadi keras, yang bengkok bengkok boleh jadi lurus...

Menurut pegawai MERGASTUA masa aku amik kursus alam semulajadi dulu, tupai ada beberapa jenis dan ada diantaranya yang dilindungi dibawah akta tertentu seperti tupai terbang, yang lain tu hanya dilindungi ikut akta PTPTN (sendiri makan sendiri tanggung!). Tupai terbang ini aku tak tau la pulak dia makan apa (maklum kursus tak abih, kalau abih dah lama aku jd pegawai MERGASTUA). Kalau dikampung dulu, aku selalu gak terserempak dengan Pak Dollah yang selalu ke hulu ke hilir bawak senapang gajahnya. Katanya nak tembak tupai kat kebun. Bagi Pak Dolah, semua tupai adalah makhluk yang sangat jahat! Pantang dia nampak dia akan tembak! Apa tidaknya abih buah dalam kebun dia kena tebuk dengan tupai. Itu yang dia hangin satu badan! Tapi sayang, anak sedara jauhnya, Si Azmin anak Pak Ali tu tak de semangat juang macam Pak Dollah. Habis buah kat kebun kena tebuk dengan tupai pun dia boleh buat dek jer. Pak Dollah cakap, lantak dia lah.. dah kebun dia, bukan kebun aku!

Pendek kata tupai ni sangat rapat dengan masyarakat melayu dikampung-kampung. Itu sebab ada pepatah melayu membandingkan kelakuan manusia dengan makhluk bernama tupai. Yang paling popular, Sepandai pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua! Tapi ada pulak yang gatal otak ubah pepatah tu... sepandai pandai anwar meliwat, akhirnya terkantoi jua! Sapa punya keje, aku pun tak tau... tak patut sungguh!

Hj Mat Babu yang tinggal hujung kampung selalu bagi nasihat kat aku, jangan hina Anwar lebih-lebih. Dia pun manusia biasa. Dia pun ada nafsu... bukan malaikat! Sama la macam aku...katanya. Bila dengar nasihat Hj Mat babu tu, aku rasa tersentuh hati. Aku rasa nak menangis sebab kesian  pikir anwar asyik terkantoi memanjang sampai kotenya yang panjang tu pun dah makin tunduk malu. Itu sebab ada yang kata benda tu sudah bengkok. Sebenarnya bukan bengkok tapi dia malu nak angkat kepalanya! setidak-tidaknya, Hj mat Babu lebih beruntung, sekali kantoi terus dapat jadi Timbalan Presiden Persatuan Sukan Konda Kondi kat kampung aku!

Tapi bila citer kat member aku, dia jawab lain pulak. Dia cakap kalau tak nak kantoi, jangan buat.. selesai masalah! Kata-kata falsampahnya buat aku terdiam seketika. Dalam hati, geliga jugak kepala hotak mamat sekor ni! Tak padan dengan tuannya yang hitam, pendek, gemuk dan boroi...

Kalau nak ikut pandangan mata kasar aku, Anwar ni tak de la boroi sangat tapi bila buka baju boleh tahan juga. Tuan Hj Sidek kat kampung aku tu pun boroi, bini ada sampai empat. Orang kampung kata Full quota! Dia selalu jawab kat orang yang sindir, dari buat dosa baik kawin!! Selalu dia gebang kat kampung kata sebab dia boroi, pompuan suka.. aku tanya kenapa? dia cakap bos-bos semua boroi... tanda banyak duit! Aku cakap yea jugak!!! Dalam hati aku, mungkin orang boroi ni akalnya panjang sebab simpan auta dalam perut! Agak-agak aku je laa..

Semalam Datuk Nalla kata dia dah serah video yang dia simpan sejak sekian lama kepada peguam dia untuk fight kat mahkamah nanti. Kes saman anwar ni mudah sahaja. Anwar saman dia sebab Nalla tuduh Anwar BISEKSUAL. Maka Nalla perlu buktikan kat mahkamah yang dakwaan dia tu benar. Untuk itu dia perlu buktikan yang Anwar pernah main dengan jantan dan betina. Itu sebab Nalla dah serahkan video Anwar dan Shamsidar. Datuk Nalla kata dalam video tu ada perlakuan Oral Sex antara Anwar dengan Shamsidar. Aku rasa pernah dengar sangat nama tu, tak silap aku dia masih bini Si Azmin anak Pak Ali yang juga sedara sepapat Pak Dollah kat kampung aku! Entah lah nanti aku confirmkan dengan Nalla!

Tadi ada orang BBM aku tanya, menatang apa Oral Sex tu? Kalau tanya mahasewel hippies kat dataran merdeka tu.. laju je depa jawab! ...Blowjob! Tapi bila tanya orang yang buat-buat suci murni macam aku ni, pening juga nak menjawab! Aku kurang percaya cakap Nalla sebab dia belum tunjuk kat aku lagi. Aku pun tak sabar nak tunggu kes dibicarakan nanti, mana tau kot dapat gak video yang terbocor nanti. Mau beraya sakan blogger melayan video Anwar kantoi... kantoi lagi!!! Nalla dah buat gila, Anwar pasti meroyan!! - Tok Janggut.





0 comments:

Post a Comment

Followers