Sunday, April 29, 2012

Sebarkan!! Malaysiakini Menipu Untuk Selamatkan Anwar & Ambiga!



Spin dan Menipu fakta adalah kerja yang telah dilakukan oleh Malaysiakini sejak sekian lama. Apa juga berita akan dimanipulasi untuk mempengaruhi orang ramai. Mereka tahu bahawa rakyat Malaysia senang ditipu dengan permainan spin mereka.

Hasil spinning mereka, pemimpin Pakatan yang macam sial pun boleh jadi baik macam malaikat! Polis yang tidak bersalah pun akan nampak jahat mengalahkan syaitan di mata rakyat. Ini yang Anwar dan Ambiga mahukan!

Kini mereka kantoi. Mereka ambil video, polis juga ambil video dan begitu ramai blogger disana untuk melihat sendiri keadaan disetiap lokasi! Rakyat kini boleh mendapat maklumat terkini dari pelbagai sumber untuk dinilai.

Malaysiakini tahu bahawa hasil dari hasutan Anwar dan Ambiga, penyokong mereka telah bertindak ganas! Mereka menyerang anggota polis yang hanya bertugas mengawal keadaan. Patrol car yang meronda telah diserang. Polis ini hanya menjalankan tugas mereka! Polis ini bukan FRU! Kenapa diserang? Jika penyokong mereka hebat sangat kenapa lari bila berhadapan dengan FRU? Mereka memukul polis biasa! Mereka serang polis Trafik!! Anwar dan Ambiga perlu bertanggungjawab kerana menghasut penyokong mereka supaya bertindak ganas!!!

Apakah polis itu tidak ada hak disisi perlembagaan negara! Mereka juga ada keluarga! Mereka hanya menjalankan tugas!! Ambiga hanyalah pejuang hak asasi untuk babi hutan! Bagi ambiga, hak asasi hanya untuk beruk-beruk yang mengganas menyerang polis!

Dalam keadaan terdesak, Malaysiakini telah mengedit video kes serangan kereta peronda polis! Apa yang cuba dilakukan oleh mereka, melakukan spin supaya pendemo ganas ini nampak baik macam malaikat kononnya cuba untuk membantu polis itu.

Hakikatnya, polis itu telah diserang, dipukul dan dibelasah hingga separuh mati oleh mereka! Saksikan sendiri video yang telah di EDIT ini hasil spinning Malaysiakini!!!!

Mereka juga cuba letakkan intro PDRM untuk mengelirukan orang ramai! Saksikan.



dan bandingkan pula dengan video sebenar dibawah!




Nilaikan sendiri bagaimana penipuan yang cuba dilakukan oleh Malaysiakini dan Pakatan Haram Jadah!


Tolong jangan percaya kepada portal penipu ini! Mereka sama saja dengan akhbar Haramkah dan Suara Keldaian!!



0 comments:

Post a Comment

Followers