Erkkkk!!!

Blog ini masih mentah

Owwhhh!!

Blog ini masih suci

Ehem

Blog ini masih dalam alam lain

Arghh!

Blog ini masih masihi

Hehehe

Blog ini masih baru dalam bidang jualan

Monday, April 30, 2012

BERSIH 3: BUKTI UMAT ISLAM TUNDUK BAWAH PEJUANG MURTAD

Cuba perhati video di bawah ini betol-betol...



Ada yang kata: hidup ambiga!...rasanya macam suara orang Melayu je...tapi dia tak tau ke Ambiga tu memperjuangkan sama rata untuk agama? dan memperjuangkan murtad?

Sunday, April 29, 2012

Kekejaman Penyokong Bersih! Anwar, Mat Sabu dan Ambiga Harus Bertanggungjawab!


Satu Malaya sudah tahu yang Bershit 3.0 adalah perhimpunan ganas. Memang itu yang Anwar mahukan. Jika tidak dia tak akan hasut penyokong Bershit untuk merempuh polis bertugas, memukul polis dengan tiada langsung belas kasihan!

Beruk upahan anwar telah jadikan Kuala Lumpur seperti medan perang. Misi anwar untuk mengajak rakyat lain bersama-sama mengulingkan kerajaan sebagaimana berlaku di Medan Tahrir telah gagal!

Namun kegagalan itu telah memperlihatkan betapa beruk belaan anwar berperangai macam syaitan yang kecewa kerana gagal meliwat!

Anggota polis ramai yang cedera. Mereka hanya menjalankan amanah mereka menjaga ketenteraman awam. Mereka mengikut undang-undang. Mahkamah telah membuat keputusan -  tiada sebarang perhimpunan boleh diadakn di Dataran Merdeka semalam. Mereka telah jalankan tugas mereka untuk suraikan beruk-beruk yang degil ingin melanggar perintah mahkamah! Tapi mereka telah dibelasah dengan teruk oleh beruk belaan Anwar dan Ambiga dibantu oleh monyet peliharaan Mat Sabu!

Ambiga kata dia memperjuangkan hak asasi rakyat mengikut undang-undang tapi dia sendiri gagal mematuhi undang-undang yang paling simple! Fuck off la Ambiga! Jika beruk-beruk dan pemimpin mereka ini dibiarkan memerintah negara ini, seluruh rakyat akan dipaksa untuk menjadi beruk!

Apa yang aku nak tekankan disini, siapa yang seharusnya bertanggungjawab ke atas segala keganasan dan kerosakan harta benda yang berlaku!

Apakah selaku penghasut dan penganjur keganasan ini, Ambiga, Mat Sabu dan Anwar patut dibiarkan begitu sahaja? Apakah beruk-beruk ini berada diatas segala undang-undang sehingga tiada sebarang tindakan boleh dikenakan ke atas mereka!

Pertamanya mereka telah mengarahkan pengikut mereka melanggar undang-undang untuk terus berhimpun seterusnya melanggar arahan Mahkamah!

Keduanya mereka bersalah kerana menghasut penyokong mereka merempuh sekatan polis. Pihak polis harus menyiarkan semula ucapan hasutan Anwar di Masjid Negara semalam sebagi bukti dia menghasut pengikutnya untuk bertempur dengan polis yang bertugas menjaga keamanan!

Ketiganya tindakan mereka telah menyebabkan ramai anggota polis yang bertugas mengalami kecederaan yang serius. Pihak polis perlu membuat laporan agar mereka ini disiasat dan didakwa oleh mahkamah! Jika bersalah mereka ini perlu dijatuhkan hukuman setimpal mengikut peruntukan undang-undang sedia ada sebagaimana rakyat biasa lain yang melakukan kesalahan!

Mereka bercakap tentang hak asasi rakyat mengikut perlembagaan. Apakah anggota polis juga bukan rakyat yang perlu diberikan hak mereka. Aku menyeru rakyat Malaysia yang cintakan keamanan agar beramai-ramai membuat laporan polis untuk desak mereka ini disiasat dan didakwa di mahkamah! Ini bukan cerita soal politik lagi, ini soal perlanggaran undang-undang! Jika ianya dibiarkan, akan datang semua orang akan bertindak sesuka hati memukul dan membelasah polis sesuka hati mereka jika ada perhimpunan!

Korang tengok sendiri bagaiman polis ini menjadi mangsa mereka. Bayangkan jika anggota polis ini adalah bapa anda... apakah perasan kalian?



Sesuatu harus dilakukan untuk membawa mereka yang bersalah ke muka pengadilan. Jika tidak, kita bimbang akan ada orang yang akan mengambil tindakan sendiri! 

Senarai Anggota Polis Yang Menjadi Mangsa Bullshit Ambiga!

Berikut adalah senarai anggota polis yang cedera akibat hasutan ganas oleh Anwar dan Ambiga! Seluruh keluarga dan sanak saudara polis terbabit harus mengecam sekeras-kerasnya Anwar atas perbuatan tidak bertanggungjawab ini.

bukan setakat anggota polis biasa, ramai juga dari cawangan trafik yang ditugaskan untuk mengawal aliran trafik jalan dipukul oleh beruk jalanan belaan bro anwar ba alip ba ya dan ambabiga bullshit!


Perusuh mengikut arahan pemimpin yang bayar mereka! Anwar dan Ambiga harus bertanggungjawab! jangan menyorok macam tikus kalau lu dua ekor anak jantan....

1. KPL 165534 MOHD FAIRUZ BIN ZULKIFLI, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KECEDERAAN LUKA DAN CALAR DI BADAN AKIBAT DITENDANG DAN DIPIJAK OLEH PESERTA PERHIMPUNAN. BELIAU DIRAW...AT DI HKL.

2. KPL 141269 ABU BAKAR BIN ABDUL RAHMAN, ANGGOTA IPD PUTRAJAYA, MENGALAMI KECEDERAAN PECAH DIBIBIR, BENGKAK BAWAH MATA KIRI DAN KESAKITAN DI BADAN AKIBAT DITUMBUK DAN DIBALING OBJEK SEHINGGA TERJATUH DARIPADA MOTOSIKAL. BELIAU DIRAWAT DI PPUKM.

3. KONST 171506 AZIZI BIN MOHD NOH, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK BUKIT AMAN, MENGALAMI KECEDERAAN DI PIPI AKIBAT DIBALING OBJEK KERAS DAN MENDAPAT RAWATAN DI HKL.

4. L/KPL 152574 MOHD NASIR BIN ABU MANSUR, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KESAKITAN BADAN DAN TIDAK BOLEH DUDUK AKIBAT TERJATUH MOTOSIKAL DAN DIPUKUL DI PERUT. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

5. L/KPL 157576 DATU MOHD JOHAR DATU SHARIMAN, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KECEDERAAN DI MATA AKIBAT DITUMBUK OLEH PESERTA PERHIMPUNAN. BELIAU MENERIMA RAWATAN SEBAGAI PESAKIT LUAR DI HKL.

6. KONST 178857 MOHD NOR FIRDAUS BIN HJ ABU BAKAR, ANGGOTA IPD PUTRAJAYA, MENGALAMI KECEDERAAN RETAK TULANG LENGAN KANAN DAN DIRAWAT DI PPUKM.

7. KONST 175128 MOHD KAMIL BIN PARIMIN, ANGGOTA IPK TERENGGANU, MENERIMA 7 JAHITAN DI KEPALA DAN DIRAWAT DI HKL.

8. KONST 179689 ZAMAN BIN ALI, ANGGOTA BALAI POLIS WANGSA MAJU, MENGALAMI KECEDERAAN PATAH HIDUNG DAN DIRAWAT DI HKL.

9. SJN 84797 SHUIB BIN JAMALUDDIN, ANGGOTA IPD KANGAR, SAKIT DARAH TINGGI DAN DIRAWAT DI HKL.

10. L/KPL 124962 TUAN RUZI BIN TUAN SENG, ANGGOTA IPD MACHAP JOHOR, KECEDERAAN PATAH DUA BATANG GIGI, KOYAK DI BAHAGIAN BIBIR (7 JAHITAN DI DALAM BIBIR), DAN LEBAM SELURUH BADAN. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

11. L/KPL 157813 AMIRUL BIN NAWRI, ANGGOTA BALAI POLIS PORT DICKSON, MENGALAMI SESAK NAFAS AKIBAT DITUMBUK. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

Bershit 3.0! Penyokong Ambiga Dera Emosi Kanak-Kanak!


Kanak-Kanak wajib dilindungi dengan apa cara sekali pun. Mengikut konvensyen antarabangsa, orang awam dan kanak-kanak ditak boleh diapa-apakan sekali pun dalam peperangan!

Tapi dalam bershit ini, penyokong Ambiga yang kononnya pejuang hak asasi menusia lupa bahawa kanak-kanak juga ada hak dan tidak seharusnya didera samada secara fizikal mahu pun mental! Tapi penyokong ambiga ini bawa anak kecil biarpun mereka tahu kawasan itu sangat berisiko!

Tiada mana-mana demo bersih yang tidak berakhir dengan keganasan!

Mereka mungkin terlupa untuk menjaga hak asasi kanak-kanak kerana bagi mereka hak asasi pejuang LGBT seperti Ambiga dan Anwar si bapa beruk hutan tu lebih penting!!!!

Saksikan video ini....

Sebarkan!! Malaysiakini Menipu Untuk Selamatkan Anwar & Ambiga!



Spin dan Menipu fakta adalah kerja yang telah dilakukan oleh Malaysiakini sejak sekian lama. Apa juga berita akan dimanipulasi untuk mempengaruhi orang ramai. Mereka tahu bahawa rakyat Malaysia senang ditipu dengan permainan spin mereka.

Hasil spinning mereka, pemimpin Pakatan yang macam sial pun boleh jadi baik macam malaikat! Polis yang tidak bersalah pun akan nampak jahat mengalahkan syaitan di mata rakyat. Ini yang Anwar dan Ambiga mahukan!

Kini mereka kantoi. Mereka ambil video, polis juga ambil video dan begitu ramai blogger disana untuk melihat sendiri keadaan disetiap lokasi! Rakyat kini boleh mendapat maklumat terkini dari pelbagai sumber untuk dinilai.

Malaysiakini tahu bahawa hasil dari hasutan Anwar dan Ambiga, penyokong mereka telah bertindak ganas! Mereka menyerang anggota polis yang hanya bertugas mengawal keadaan. Patrol car yang meronda telah diserang. Polis ini hanya menjalankan tugas mereka! Polis ini bukan FRU! Kenapa diserang? Jika penyokong mereka hebat sangat kenapa lari bila berhadapan dengan FRU? Mereka memukul polis biasa! Mereka serang polis Trafik!! Anwar dan Ambiga perlu bertanggungjawab kerana menghasut penyokong mereka supaya bertindak ganas!!!

Apakah polis itu tidak ada hak disisi perlembagaan negara! Mereka juga ada keluarga! Mereka hanya menjalankan tugas!! Ambiga hanyalah pejuang hak asasi untuk babi hutan! Bagi ambiga, hak asasi hanya untuk beruk-beruk yang mengganas menyerang polis!

Dalam keadaan terdesak, Malaysiakini telah mengedit video kes serangan kereta peronda polis! Apa yang cuba dilakukan oleh mereka, melakukan spin supaya pendemo ganas ini nampak baik macam malaikat kononnya cuba untuk membantu polis itu.

Hakikatnya, polis itu telah diserang, dipukul dan dibelasah hingga separuh mati oleh mereka! Saksikan sendiri video yang telah di EDIT ini hasil spinning Malaysiakini!!!!

Mereka juga cuba letakkan intro PDRM untuk mengelirukan orang ramai! Saksikan.



dan bandingkan pula dengan video sebenar dibawah!




Nilaikan sendiri bagaimana penipuan yang cuba dilakukan oleh Malaysiakini dan Pakatan Haram Jadah!


Tolong jangan percaya kepada portal penipu ini! Mereka sama saja dengan akhbar Haramkah dan Suara Keldaian!!



Saturday, April 28, 2012

Hasutan Anwar Telah Mengorbankan Seorang Angota Polis!

Perhimpunan ganas telah mengorbankan anggota polis! Hasutan yang telah dilakukan oleh Anwar Ibrahim telah membuahkan hasil yang beliau harapkan.

Saksikan sendiri keganasan yang dilakukan oleh mereka.

Pastinya mereka akan spin kata polis zalim kepada mereka....





update:
Anggota polis yang diberitakan meninggal dunia sebenarnya masih berada ICU kerana cerdera parah.

Sebarkan! Anwar Tidak Peduli Penyokongnya. PDRM Juga Yang Bantu!


Pakcik Tua ni mungkin dia sudah terlupa yang dia bukan lagi muda dan bergetah untuk jadi anak ikan Anwar Ibrahim. Pakcik ni bukan taste anwar sebagai mana jambu-jambunya yang lain.

Tapi dalam demo macam bershit ni, kehadiran pakcik-pakcik memang amat diperlukan oleh anwar. Sebab dia tahu pakcik ni senang kena heart attack. Orang tua sebegini akan di lambung-lambung dan diberikan semangat sampai dia khayal dan terlupa dia bukan lagi muda.

Bila orang tua ni semput, Anwar akan biarkan dia.... Mungkin dia harap orang tu boleh mati sebab nanti boleh kelentong rakyat bahawa Polis telah bertindak zalim kepada mereka! tu aku cakap, kalau bukan perangai macam Babi, Bukan Anwar la tu!

Tapi apa yang berlaku lain, pakcik ni diselamatkan oleh polis yang bertugas. Polis bantu pakcik ni, walau pun sebelum depa ni jugak lah yang dok maki polis kata anjing dan entah apa-apa lagi!

Manusia sial dan celaka macam gini bersepah-sepah dalam Pakatan haram jadah!

Korang layan dan sebarkan video ini...

Terkini! Anwar Hasut Penyokong Buat Huru-Hara!



Anwar kini sedang bergerak ke Dataran Merdeka.

Anwar Al Juburi cuba menghasut penyokongnya supaya menawan Dataran Merdeka! Anwar tahu untuk tawan Dataran, penyokongnya akan merempuh polis yang sedang berkawal. Bila ini berlaku, ia memaksa polis bertindak menyuraikan perusuh. Maka suasana huru-hara akan berlaku!

Ini yang Anwar mahukan sebab dia boleh ceritakan kepada dunia bahawa polis menzalimi mereka. Skrip yang dah ditulis akan di publish kan kepada dunia.

Inilah manusia paling jahanam! Orang tua kata, kecik-kecik tak nak mampus, besor meliwat orang..




Inilah Kerja Unit Amal Pas


Perhatikan gambar tersebut. Inilah Unit Amal Pas yang kononnya nak jaga Islam. Rupanya perangai depa pun mengalahkan syaitan ni rajimm!

Dia orang ni nak tunjuk berani sampai sanggup rempuh polis. Dia orang nak buat provokasi macam Tian Chua buat dulu.

Bila tok guru dia pun macam sial, anak buah pun 10 kali sial lah.

Betul ke nak buat protes minta pilihanraya bersih? Setakat yang aku tengok dia orang sengaja nak buat huru-hara agar kerajaan jatuh bukan melalui sistem pilihanraya, bukan dengan cara demokrasi macam yang berlaku kat Mesir.

Inilah perangai sebenar munafik Pas dan PKR! DAP tukang kaut untung.....

baca lagi di BroJinggo di sini

Wednesday, April 25, 2012

DUIT RAKYAT SELANGOR DIGUNAKAN UNTUK BERSIH 3.0?

Habis lah duit rakyat Selangor...dikudakan dengan baik oleh Khalid. Blogger gelagat Anwar melaporkan bahawa sumber kewangan Bersih 3.0 adalah dari negeri Selangor...berikut adalah point-point menarik:
  • Ambiga selalu jumpa Khalid mintak wang untuk Bersih 3
  • Jawatankuasa BERSIH akan claim macam-macam berkenaan BERSIH kepada Khalid Ibrahim
Khalid pernah diberitakan bahawa perbelanjaan sebanyak RM 5 juta akan digunakan untuk bersihkan nama pengundi di Selangor (The Sun Daily 20 April).

Namun, FreeMalaysiaToday 24 April 2012 melaporkan bahawa sehingga bulan Mac, hanya RM 60,000 digunakan untuk bersihkan pengundi di Selangor..mana selebihnya?

 Adakah ianya digunakan untuk demonstrasi Bersih 3.0 dan lain-lain yang sewaktu dengannya (termasuk anti PTPTN yang gagal di Dataran Merdeka) seperti yang didedahkan oleh blogger Gelagat Anwar??

Duit rakyat Selangor digunakan untuk buat demonstrasi jalanan? Terima kasih Khalid Ibrahim dan kerajaan Pakatan Rakyat.

Panas !! Video Aiskrim Telah Tersebar..Azmin Terus Membisu..!


Video aiskrim yang didedahkan Nallakaruppan didakwa membabitkan Anwar dan Shamsidar Taharin (isteri Azmin) sedang hebat diperkatakan sekarang ini. Bila ada skandal yang membabitkan laki orang dengan bini orang ni sudah tentu ianya akan jadi panas kerana ia melibatkan maruah sama ada pasangan si lelaki mahupun perempuan tersebut. Tapi penulis malas nak cerita pasal maruah si lelaki Pak Sheikh Aljubree ni..pasal ini dah memang jadi tabiat semulajadi dia sejak dari dulu lagi yang suka membalun apa saja, baik depan, baik belakang..tak kira lelaki mahupun perempuan..dapat plak bini macam si Wan Azizah..dah tau perangai laki macam tu, tapi buat-buat tak tau..anugerah tuhan la katakan..hahaha



Tapi yang menjadi persoalan pada orang ramai sekarang ni, sorang lagi laki yang namanya Azmin Ali..iaitu laki kepada Shamsidar Taharin. Penulis pun tak tau apa nak cakap..apa jenis lelaki la mamat ni. Orang dakwa bini dia berzina, ada skandal dengan laki orang, siap ada video makan aiskrim lagi..tapi dia boleh buat bodoh jadi sengal macam takde apa-apa..apa punya spesis laki macam nipun tak tau..!

Rakyat tertanya-tanya, kenapa Azmin membisu? Kenapa dia tidak menjawab? Sebagai seorang suami, sekurang-kurangnya pertahankanlah maruah isteri tu, walaupun dengan sebaris kata. Bukan diam atau mengarahkan orang lain untuk menjawab.

Dari hal anaknya si Afifa yang didakwa anak hasil hubungan sulit Shamsidar dan Anwar, pendirian Azmin tetap sama, iaitu no komen hanya membisu. Bila ditanya wartawan, Azmin kata dia dah menjawabnya sebelum ini di Parlimen. Bila masa dia jawab di Parlimen pun tak tau..periksa hansard parlimen, tidak ada sesi dimana Azmin menjawab soalan tersebut.
Penulis tidak kata dakwaan Nallakarupan itu benar sama sekali, sebab penulis sendiri pun belum tengok video itu lagi. Tapi itu sepatutnya bukan menjadi penghalang kepada Azmin untuk pertahankan maruah isteri serta anaknya itu.

Video aiskrim dah tersebar..




Tuesday, April 24, 2012

FATWA UNTUK BERSIH DAH KELUAR!


Bila dah dekat pilihanraya mulalah Nik keluar fakta bukan-bukan...fakta terbaru dia kata join Bersih 3 tu wajib...Siapa dia nak kata benda ni wajib? Maknanya siapa tak datang BERDOSA kah?

Ini adalah satu lagi usaha Pakatan melalui Anwar dalam menggunakan Nik Aziz untuk meramaikan Bersih yang dijangka tidak mendapat sambutan rakyat. Ini berikutan kegagalan Pakatan Haram dalam mengumpulkan ramai rakyat dalam beberapa perhimpunan seperti anti-Lynas dan terbaru perhimpunan anti PTPTN di Dataran Merdeka baru-baru ini...

Biseksual : PAS Sudah Jadi Parti Liberal, Bacul dan Dayus...!



Pemimpin-pemimpin Pas dilihat hanya berdiam diri dan tidak berani memberikan kenyataan dalam isu biseksual yang membabitkan 'Kepala Keretapi' dalam Pakatan Rakyat sendiri iaitu Dato Seri Anwar Ibrahim. Bekas rakan baik Anwar iaitu Senator Dato S. Nallakaruppan semalam telahpun menyerahkan pita video rakaman mengenai skandal Anwar dengan Shamsidar itu kepada peguam iaitu Datuk Seri Shafie Abdullah di Bangunan Mahkamah Tinggi pada petang 23 April.. 'Pita video itu akan membuktikan kepada seluruh rakyat Malaysia bahawa tuduhan yang saya buat ke atas Anwar Ibrahim adalah betul.Kita minta Mahkamah tayang kepada umum nanti.- kata Nalla'. Nalla sebelum ini telah membuat kenyataan kepada umum, bahawa Anwar Ibrahim adalah sebenarnya seorang biseksual. Dan mencabar Anwar untuk samannya di Mahkamah sekira dirinya berbohong dan melakukan fitnah semata-mata..

Setelah itu, dua tokoh ulama Kelantan telah mengeluarkan kenyataan menyeru seluruh umat Islam negara ini, supaya menolak pemimpin yang telah mengamalkan biseksual kerana amalan tersebut adalah jelas  dilaknati oleh Allah SWT.

Sebagai sebuah parti Islam dan Melayu kedua terbesar di negara ini, kepimpinan PAS digesa untuk menyatakan pendirian didalam skandal dan aktiviti biseksual yang membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim ini. Adakah PAS mengiktiraf dan menyokong golongan ini.? Adakah PAS sekarang sudah jadi parti liberal..? Atau adakah pemimpin PAS takut dipecat kerana membuat kenyataan ke atas skandal ini, seperti yang berlaku pada Hassan Ali.

Tindakan Pas yang terus menerus berdiam diri ini seolah-olah parti itu menyokong secara senyap golongan biseksual untuk menjadi pemimpin negara ini..Jadi tidak hairanlah PAS menyokong pemimpin seperti Ambiga sebagaimana mereka menyertai himpunan BERSIH 2.0 dulu..Ternyata pemimpin PAS sudah menjadi bacul dan dayus..Jual perjuangan menubuhkan Negara Islam semata-mata takut pada Anwar dan DAP. Sah DAP ganti PAS..!






Gempar!! Datuk Nalla Di Sahkan Gila!


Mungkin ada yang tak setuju dengan tajuk tu. Tapi bagi aku Datuk Nallakaruppan memang gila. Sebab hanya orang gila sahaja yang sanggup minta Anwar percepatkan saman!

Datuk Nalla sudah tidak sabar lagi untuk ke Mahkamah untuk TIBAI Anwar. Dia memang tak sabar sangat untuk TIBAI Anwar depan-depan, tak macam Anwar yang hanya berani tibai belakang orang!

Semalam dia sudah persiapkan senjata sulitnya untuk berhadapan dengan Anwar. Dulu dia tuduh Anwar seorang yang BISEKSUAL. Kalau ikut tok iman kampung Wakaf Mempele, BISEKSUAL ni kategori manusia dua alam macam spesis katak. Tapi katak sedikit mulia dari makhluk BISEKSual ni sebab katak hanya cari katak betina bila nak berjunub! Tapi Tok Guru kat Pulau Melaka tetap kata Katak tak boleh dimakan sebab ianya makhluk dua alam! Kalau tupai tak dok hal, sebab boleh jadi ubat untuk kuat tenaga batin..yang tak bermaya boleh jadi keras, yang bengkok bengkok boleh jadi lurus...

Menurut pegawai MERGASTUA masa aku amik kursus alam semulajadi dulu, tupai ada beberapa jenis dan ada diantaranya yang dilindungi dibawah akta tertentu seperti tupai terbang, yang lain tu hanya dilindungi ikut akta PTPTN (sendiri makan sendiri tanggung!). Tupai terbang ini aku tak tau la pulak dia makan apa (maklum kursus tak abih, kalau abih dah lama aku jd pegawai MERGASTUA). Kalau dikampung dulu, aku selalu gak terserempak dengan Pak Dollah yang selalu ke hulu ke hilir bawak senapang gajahnya. Katanya nak tembak tupai kat kebun. Bagi Pak Dolah, semua tupai adalah makhluk yang sangat jahat! Pantang dia nampak dia akan tembak! Apa tidaknya abih buah dalam kebun dia kena tebuk dengan tupai. Itu yang dia hangin satu badan! Tapi sayang, anak sedara jauhnya, Si Azmin anak Pak Ali tu tak de semangat juang macam Pak Dollah. Habis buah kat kebun kena tebuk dengan tupai pun dia boleh buat dek jer. Pak Dollah cakap, lantak dia lah.. dah kebun dia, bukan kebun aku!

Pendek kata tupai ni sangat rapat dengan masyarakat melayu dikampung-kampung. Itu sebab ada pepatah melayu membandingkan kelakuan manusia dengan makhluk bernama tupai. Yang paling popular, Sepandai pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua! Tapi ada pulak yang gatal otak ubah pepatah tu... sepandai pandai anwar meliwat, akhirnya terkantoi jua! Sapa punya keje, aku pun tak tau... tak patut sungguh!

Hj Mat Babu yang tinggal hujung kampung selalu bagi nasihat kat aku, jangan hina Anwar lebih-lebih. Dia pun manusia biasa. Dia pun ada nafsu... bukan malaikat! Sama la macam aku...katanya. Bila dengar nasihat Hj Mat babu tu, aku rasa tersentuh hati. Aku rasa nak menangis sebab kesian  pikir anwar asyik terkantoi memanjang sampai kotenya yang panjang tu pun dah makin tunduk malu. Itu sebab ada yang kata benda tu sudah bengkok. Sebenarnya bukan bengkok tapi dia malu nak angkat kepalanya! setidak-tidaknya, Hj mat Babu lebih beruntung, sekali kantoi terus dapat jadi Timbalan Presiden Persatuan Sukan Konda Kondi kat kampung aku!

Tapi bila citer kat member aku, dia jawab lain pulak. Dia cakap kalau tak nak kantoi, jangan buat.. selesai masalah! Kata-kata falsampahnya buat aku terdiam seketika. Dalam hati, geliga jugak kepala hotak mamat sekor ni! Tak padan dengan tuannya yang hitam, pendek, gemuk dan boroi...

Kalau nak ikut pandangan mata kasar aku, Anwar ni tak de la boroi sangat tapi bila buka baju boleh tahan juga. Tuan Hj Sidek kat kampung aku tu pun boroi, bini ada sampai empat. Orang kampung kata Full quota! Dia selalu jawab kat orang yang sindir, dari buat dosa baik kawin!! Selalu dia gebang kat kampung kata sebab dia boroi, pompuan suka.. aku tanya kenapa? dia cakap bos-bos semua boroi... tanda banyak duit! Aku cakap yea jugak!!! Dalam hati aku, mungkin orang boroi ni akalnya panjang sebab simpan auta dalam perut! Agak-agak aku je laa..

Semalam Datuk Nalla kata dia dah serah video yang dia simpan sejak sekian lama kepada peguam dia untuk fight kat mahkamah nanti. Kes saman anwar ni mudah sahaja. Anwar saman dia sebab Nalla tuduh Anwar BISEKSUAL. Maka Nalla perlu buktikan kat mahkamah yang dakwaan dia tu benar. Untuk itu dia perlu buktikan yang Anwar pernah main dengan jantan dan betina. Itu sebab Nalla dah serahkan video Anwar dan Shamsidar. Datuk Nalla kata dalam video tu ada perlakuan Oral Sex antara Anwar dengan Shamsidar. Aku rasa pernah dengar sangat nama tu, tak silap aku dia masih bini Si Azmin anak Pak Ali yang juga sedara sepapat Pak Dollah kat kampung aku! Entah lah nanti aku confirmkan dengan Nalla!

Tadi ada orang BBM aku tanya, menatang apa Oral Sex tu? Kalau tanya mahasewel hippies kat dataran merdeka tu.. laju je depa jawab! ...Blowjob! Tapi bila tanya orang yang buat-buat suci murni macam aku ni, pening juga nak menjawab! Aku kurang percaya cakap Nalla sebab dia belum tunjuk kat aku lagi. Aku pun tak sabar nak tunggu kes dibicarakan nanti, mana tau kot dapat gak video yang terbocor nanti. Mau beraya sakan blogger melayan video Anwar kantoi... kantoi lagi!!! Nalla dah buat gila, Anwar pasti meroyan!! - Tok Janggut.





Monday, April 23, 2012

Pembangkang Tidak Serius Bantu Kaum India, Hanya Tabur Janji Pancing Undi


KUALA LUMPUR: Beberapa pemimpin masyarakat India pada Isnin menyifatkan pembangkang tidak pernah serius untuk membantu kaum itu dan hanya berjanji untuk memancing undi.
Mereka bersependapat ketidakhadiran Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim pada pertemuan dengan kumpulan Barisan Bertindak Hindu (Hindraf) di Klang semalam, adalah antara petunjuk nyata akan sikap sebenar pembangkang.

Timbalan Presiden MIC Datuk Seri Dr S. Subramaniam berkata banyak janji kepada kaum India yang ditabur pembangkang ketika pilihan raya umum 2008 masih belum tertunai.
"Apa yang telah mereka janji pada pilihan raya umum 2008...bila janji terlalu banyak perkara, banyak yang tidak selesai dan tidak memberikan tumpuan kepada keperluan masyarakat India," katanya kepada pemberita, di Lobi Parlimen di sini ketika mengulas perkara tersebut.

Pertemuan itu dirancang Hindraf bagi menerangkan "polisi 100 hari" pakatan pembangkang terhadap kaum India yang miskin jika menguasai Putrajaya.

Dalam pada itu, Presiden Kongres India Muslim Malaysia (Kimma) Datuk Syed Ibrahim Kader berkata ketidakhadiran Anwar jelas menunjukkan sifat sebenar pemimpin pembangkang itu, yang hanya akan turun padang bila diperlukan sahaja.
Beliau berkata masyarakat India pada amnya sudah tidak percaya kepada janji kosong yang ditaburkan pembangkang.

Sementara itu, Ketua penerangan Hindraf S.Jayathas ketika dihubungi berkata pihaknya kecewa dengan ketidakhadiran Anwar, yang dakwanya seperti tidak berminat dengan Hindraf.

"Beliau tidak menjawab surat jemputan kami. Kami berasa sangat kecewa kerana ini adalah peluang untuk menjelaskan pelbagai isu bersabit komuniti kami dan isu am lain," katanya.

Beliau berkata Anwar cuma memaklumkan tidak dapat hadir pada pertemuan itu kerana mempunyai urusan lain dan Hindraf menetapkan pertemuan "terakhir" bersama pakatan pada 20 Mei ini. Sementara itu, Ketua Pergerakan Puteri Umno Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata usaha Anwar, yang kononnya untuk membantu Hindraf, sebenarnya telah menjerut leher mereka sendiri.

"Ketidakhadirannya sebenarnya menunjukkan beliau terperangkap dengan janji-janji kosong sebelum ini.
"Kalau hendak dikira Buku Jingga, lihat sahaja apa yang telah berlaku di Selangor. Lihat berapa banyak janji Pakatan Rakyat yang dilaksanakan di negeri Selangor...sudah tentu kita akan mendapat jawapan," katanya. -BERNAMA

Anwar hanya pandai berjanji dan terus berjanji kosong untuk menipu semua orang. Dia layak digelar Raja Kencing Malaya!

Nanti PRU13 dia janji lagi. Rakyat kena tipu lagi. kah kah kah

Panas!! Anwar Import Pendemo Untuk Cetus Huru-Hara!



Biar betul!

Namun apa nak diherankan sangat dengan Anwar! Menipu, Main Belakang, Menghasut.. itukan dah kerja dia sejak azali. Sapa tak kenal dia. Itu sebab kawan-kawan yang rapat dengan dia pun lari takut kena liwat!
Depa dok kata, baik depa lari sebelum Anwar tibai punggung depa!! Tak sia-sia Mat Sabun panggil dia Al Juburi...

Sekarang puak tu pulak yang dok TIBAI dia. Sekarang Anwar sedang gundah gulana. Dia diasak kiri dan kanan, depan dan belakang... Dia marah giler! Dia lupa dulu dia jugak yang dok tibai belakang orang!!

Semua makcik-makcik dan pakcik-pakcik di kampung dah tahu Anwar kaki kencing. Mak Minah kat Ceruk Tok Kun pun tau PRU 13 ni adalah peluang terakhir anwar untuk kencing rakyat buat kali terakhir sebab lepas tu air kencing dia dah jadi masam dan kemungkinan akan kering. Soros yang dok jaga yahudi lakhnat juga tahu benda ni. Maka dia kena cari jalan untuk selamatkan Anwar. Walau apa pun caranya Anwar perlu diangkat sebagai PM boneka yahudi sebab hanya dia yang sanggup mempertahankan yahudi hingga ke titisan DARA terakhir. Uncle Sam pulak kata Nik Aziz tak boleh diharap sangat sebab cakapnya berbelit-belit mengalahkan ular sawa!



Maka satu cara yang paling praktikal sekarang ni - dengan cara demo jalanan! Hari tu pakai mahasewel pun tak jalan. Mungkin sebab yang dihantar tu semuanya sewel-sewel belaka. Lain yang disuruh lain yang dibuatnya! Anwar suruh pergi buat huru-hara kat Dataran... Apa dia pergi buat??? Depa pakat dok buat pesta sex bebas. Anwar bengang! Anwar mengamuk! Tapi dia tak boleh marah geng mahasewel tu, sebab dia pun pengamal sex bebas! Anwar lagi menyirap sebab dia dah pakai banyak duit untuk bayar budak sewel tu. Bukan sikit... RM200 seorang setiap hari!! Hari ni Anwar merancang pula nak import pendemo dari luar negara yang sememang sudah terlatih untuk buat huru-hara! Yahudi tersenyum lega sebab Anwar dengar cakap dia.

Dengan cara itu, Anwar tak perlu lagi bergantung kepada mahasewel! Anwar pun tahu AMK dia pun lebih kurang je sewelnya jika nak dibandingkan dengan geng mahasewel tu. Yahudi kata Anwar tak perlu risau lagi sebab mereka yang dihantar nanti cukup profesional dalam kerja-kerja membuat huru-hara!

Akhirnya anwar boleh tidur lena. Anwar boleh relaks sikit. Masa yang berbaki boleh dia guna untuk pikir macamana nak kelentong rakyat bila video seksnya tersebar nanti. Mak Limah cakap video seks anwar ada banyak lagi. Cik Kiah jiran sebelah rumah dia pun selalau dok cakap pasal video seks anwar tu, katanya blogger papagomo ada simpan video tu. Tapi aku agak sangsi juga cakap Cik Kiah tu sebab Pak Meon kata video tu masih ada kat Eskay. Ketua Kampung kat batang kote berjuntai pula kata, apa nak kecoh pasal video tu ada dengan sapa! Dah keluar nanti pakat tengok ramai-ramai.. boleh tahan juga ketua kampung tu, patutlah bini dia sampai dua. ikut sunnah nabi katanya.. lagi pun dia cakap dengan aku, zaman sekarang ni blogger pun ada yang kawin dua.. so apa nak heran! Tak pe lah.. dah dia mampu,... aku belum mampu lagi. lagi pun dari dok bantai chinadoll tu, baik la kawin.. jawab aku....

Apa pun korang boleh sambung baca kisah pendedahan papagomo pasal pendemo import ni di sinun....

Persetubuhan Haram PAS dan DAP! Melayu Makan Babi!


Inilah hasil persetubuhan haram antara PAS dan DAP!

Nik Aziz boleh berbangga sebab ada orang Islam berbangga makan babi.

Dah la baca ayat Quran, bagi maksud salah. DAP pula seronok bertepuk tangan tengok.

Khalifah Lim Guan Eng tentunya gelak terguling-guling tengok orang Islam macam ni!!!


Lihat sendiri video dibawah ini......

HANYA 300 HADIR PELANCARAN TIBAI??


 Tajuk di atas hanya untuk menyedapkan hati pencinta Anwar. Tetapi sebenarnya lebih 3000 orang hadir di pelancaran TIBAI di Dewan Kelab Sultan Sulaiman pada 22 April 2012..

Agak-agak kenapa ramai sangat datang untuk pelancaran ni?


1) Anwar Sokong keselamatan Israel

2) Melanggan pelacur China Doll tapi tak mengaku walau ada bukti video

3) Anwar Suka bagi janji tapi tak tepati

4) Anwar Tipu 16 September

dan banyak lagi!!


Inilah kualiti peribadi Anwar sebagai PENASIHAT EKONOMI RAKYAT SELANGOR..yang sebenarnya menyebabkan Anwar semakin dibenci..

Jadi dah tiba masanya Rakyat NAK TIBAI ANWAR..

Perusuh Bersih 3.0 Di Cari! Ganjaran RM1000!



Sejak semalam, satu mesej dalam BBM berbunyi begini tersebar:

Mana-mana rakyat Malaysia yg boleh cari MUSUH NEGARA ini. Saya bagi RM1000. (gambar yang dimaksudkan dipaparkan diatas).....

Orang yang menghantar mesej ini sanggup menawarkan ganjaran RM1000 untuk mencari dua orang perusuh yang menarik keluar anggota polis untuk dipukul dan dibelasah oleh perusuh lain sewaktu Bersih 3.
Mungkin beliau begitu marah kepada mereka yang bertindak ganas terhadap anggota polis ini.

Tepuk dada tanya diri sendiri. Ternyata tindakan bangang beruk jalanan belaan Ambiga telah mengundang rasa tidak puas hati ramai orang! Sendiri berani buat, sendiri tanggung lah!

Mungkin 2 ekor samseng ni boleh dapatkan nasihat dari Anwar, bagaimana untuk lari ke kedutaan Turki sewaktu Saiful buat laporan polis kes liwat dulu! Mungkin Anwar boleh bagi nasihat yang bernas bagimana untuk menipu!





Sunday, April 22, 2012

ANWAR KENCING KUAT! BETUL KE SELANGOR TANGGUH PILIHANRAYA?


Siapa yang tidak kenal dengan anwar si kaki kencing tahap cipan. Bab kata Zahid Mat Arip, kalau nak kenal bila masa anwar menipu.... jawabnya... time dia buka mulut jer, itu tanda dia nak menipu!!!

Kalau korang nak baca lebih lanjut tentang kaki penipu ni, korang boleh baca di blog Parpukari. Baca jangan tak baca!

Khalid Ibrahim Cuba Menipu Rakyat Selangor!!



Dulu mereka kata kerajaan BN tidak betul. Apa juga yang dilakukan oleh kerajaan BN tak ada satu pun yang baik dari pandangan mata mereka.

Bila kini mereka memrintah di Selangor, mereka lebih teruk dari kerajaan BN. Hari-hari kerjanya menipu, menipu dan menipu rakyat. Selagi boleh tipu mereka akan tipu!

Itu kita belum sentuh lagi bab kroni yang kaut untung seolah-olah semua harta kerajaan Selangor ini adalah hasil rampasan perang yang boleh depa balun sesuka hati.

Kesannnya ekonomi Selangor semakin merudum. Tapi ini cuba disembunyikan bagi elakkan rakyat marah. maka pelbagai cara silap mata digunakan untuk menunjukkan ekonomi negeri berada dalam keadaan mapan. Hakikatnya ianya hanyalah satu kepalsuan.

Ikuti pendedahan Belantan siri pertama yang mendedahkan penipuan yang telah dan sedang dilakukan oleh kerajaan pakatan haram jadah lagi sial!

Pemuda PAS Tidak Berani Tegah Sex Bebas #OccupyDataran


Benarkah Pemuda PAS sanggup menghalalkan budaya sex bebas demi menjayakan matlamat untuk menjatuhkan kerajaan dengan cara undemocratic?



Ikuti kisah pendedahan menarik di Angin Perubahan...

Layan... Zassss!!!!

Saturday, April 21, 2012

LYNAS saman Free Malaysia Today

Pakatan pembangkang pasti terkejut beruk bila portal berita mereka di saman oleh syarikat Lynas. Selama ini mereka terlalu bebas untuk menabur fitnah sesuka hati mak bapak dia dia sebab beranggapan tiada orang akan saman.

So sekarang kita tengok apa reaksi mereka. Kah kah kah..

Kalau perlu saman sekali si Fauziah Toron si mulut cibai tu. Mahkamah perlu percepatkan kes saman ini sebab ianya melibatkan isu berkepentingan ramai... Kah kah kah


KUALA LUMPUR: Lynas Corporation Limited memulakan prosiding saman fitnah di Mahkamah Tinggi di sini terhadap portal berita ‘Free Malaysia Today’, berhubung apa yang didakwanya sebagai kenyataan palsu dan mengelirukan dalam artikel siarannya baru-baru ini.
Dalam kenyataan pada Jumaat, syarikat itu berkata ia juga telah memulakan prosiding saman fitnah terhadap sebuah kumpulan dikenali sebagai ‘Save Malaysia, Stop Lynas’, pengarah dan beberapa anggota jawatankuasanya.
Prosiding itu adalah berhubung kenyataan yang didakwa palsu serta mengelirukan yang terkandung dalam surat terbuka yang tersiar baru-baru ini dalam laman blog ‘Save Malaysia, Stop Lynas’.
“Lynas telah, dan akan mengemukakan representasi undang-undang untuk mengambil tindakan terhadap orang yang menyiarkan kenyataan berbentuk fitnah atau maklumat tidak benar itu tentang Lynas atau operasinya,” kata pengerusi eksekutifnya Nicholas Curtis.
Loji pemproses nadir bumi Lynas Corporation di Gebeng, Pahang menarik perhatian ramai berhubung aspek keselamatannya.
Jawatankuasa Pilihan Khas Mengenai Projek Lynas dijadualkan melawat tapak loji itu di Gebeng pada 10 dan 11 Mei serta mengadakan pendengaran awam pertamanya di situ. Satu lagi pendengaran awam akan diadakan di Kuala Lumpur pada 21 Mei.
Dalam kenyataan itu, Curtis berkata: “Operasi Lynas akan selamat dan mematuhi standard alam sekitar, kesihatan dan keselamatan yang ditetapkan undang-undang Malaysia serta diaudit Agensi Tenaga Atom Antarabangsa.
“Undang-undang ini mencerminkan atau melebihi standard antarabangsa,” katanya.
Beliau berkata Lynas sering mengadakan perbincangan dengan masyarakat Malaysia dan akan terus berbuat demikian selagi loji itu beroperasi.
“Bagaimanapun, kami bimbang kenyataan yang berbaur fitnah akan menyemai rasa takut dan bimbang yang tidak bersebab dalam kalangan orang ramai tentang operasi kami,” katanya.

Thursday, April 19, 2012

Pemimpin DAP Tak Nak Undi India! Keling Punya Undi, Sapa Mau!!!



Pemimpin DAP memang sudah besar kepala! Mereka sudah lupa diri. Mereka fikir rakyat akan sokong pemimpin yang rasis tahap cipan!

Mungkin pemimpin DAP sudah lupa semasa PRU yang lalu, kemenangan calon mereka turut disumbangkan oleh undi india dan melayu.

Hari ini mereka sudah lupa akan jasa orang india. Sudahlah segala janji mereka kepada masyarakat india tidak ditunaikan, kini mereka hina pula kaum india dengan panggilan keling!

Sudah pasti orang india marah bila Adun Seri Kembangan, Ean Yong Hian Wah memanggil mereka dengan panggilan keling! Berikut adalah petikan dari laporan akhbar selepas kejadian oleh YB Seri Kembangan tersebut:


[BH] KUALA LUMPUR: Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Kembangan, Ean Yong Hian Wah cedera di muka akibat ditumbuk dua lelaki selepas makan malam di sebuah restoran di Seri Kembangan dekat sini, awal pagi semalam.

Kejadian kira-kira jam 12.30 pagi itu dikatakan ada kaitan dengan isu pemindahan peniaga pasar baru Seri Kembangan oleh kerajaan Selangor. Dalam kejadian itu, Hian Wah yang juga Setiausaha DAP Selangor bersama beberapa rakan baru selesai makan malam apabila didatangi dua lelaki dikatakan mahu berbincang isu pemindahan pasar baru.
Selepas perbincangan kira-kira 10 minit, dua lelaki terbabit dikatakan berang dan tidak menerima penjelasan ADUN itu, sebelum menumbuk beliau dan melarikan diri.

Hian Wah kemudian membuat laporan di Balai Polis Seri Kembangan.

Ketua Polis Daerah Serdang, Superintendan Abdul Razak Elias, berkata susulan laporan itu, polis menahan dua suspek beberapa jam kemudian di sekitar Seri Kembangan bagi membantu siasatan.

dan kita lihat dan dengar pula penjelasan dari lelaki india yang didakwa menumbuk Adun DAP tersebut sehingga cedera.




Dari penjelasan itu jelas menunjukkan bahawa Adun DAP itu telah mengeluarkan kata-kata rasis berikut:

Keling Punya Undi, Sapa Mau!

Berang dengan kata-kata rasis itu, maka lelaki ini telah menolak Adun tersebut. Ean Yong Hian Wah jelas menipu dengan mendakwa dia cedera dimuka akibat ditumbuk! Ianya dibuat untuk mengalih isu sebenar bahawa dia telah mengeluarkan kata-kata rasis terhadap penduduk india!

Dalam soal pemindahan peniaga dari pasar lama Seri Kembangan, jelas Adun tersebut telah mengabaikan kebajikan peniaga india sebaliknya memberi keutamaan kepada peniaga cina. Ini yang menyebabkan peniaga india naik berang!

Pemimpin DAP sekarang terlalu yakin bahawa undi cina sudah cukup untuk menjamin kemenangan mereka dalam pilihanraya akan datang. Mereka sudah tidak peduli dengan undi india lagi. Mereka juga yakin bahawa mereka akan dapat sedikit sebanyak undi melayu dari pengikut PAS dan PKR yang bebal lagi bangang! So kita tunggu dan lihat!

Kepada masyarakat india yang didatangi oleh pemimpin DAP untuk merayu undi semasa PRU akan datang, boleh lah baling mereka dengan selipar sebagai balasan penghinaan kepada kaum india!!!!

MB Selangor Hina Institusi Raja Melayu!


Menteri Besar Selangor kata kes mempersendakan Raja-Raja Melayu hanyalah isu remeh yang cuba diperbesarkan oleh media.

Kepala hotak lu lah Khalid Gagap!

Mempersenda raja Si Khalid ni kata isu remeh. Bila Hasan Ali hentam puak Kristian yang cuba memurtadkan umat Islam, time dia tengah berjimak pun sanggup bangun untuk mempertahankan gereja kononnya diserang oleh JAIS!

Inilah mentaliti pemimpin pakatan haram jadah! Sial sungguh!

Kalau agama pun puak-puak ni boleh jual, usah diharap puak ini akan membela Raja Melayu yang menjadi kekuatan umat Islam di negara ini!

Jadi apa tunggu lagi... humban jer pemimpin macam ni time PRU nanti!!

Wednesday, April 18, 2012

Biseksual : Anwar Takut Tembelang Pecah, Tarik Balik Saman ke atas Nalla..!


Daripada info yang diterima, Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim @ Aljubree telah mengarahkan barisan peguamnya untuk menarik balik saman RM100 juta ke atas rakan baiknya iaitu Dato S. Nallakaruppan yang difailkan pada 25 Mac 2012 lalu atas tindakan defendan mengeluar kenyataan menuduh Anwar sebagai seorang biseksual.

Alasan pembatalan tersebut, menurut sumber ialah kerana Anwar mahu memberi fokus kepada kempen pilihanraya umum ke-13 yang dijangka akan diadakan pada bila-bila masa saja dari sekarang. Nak fokus pilihanraya ke, atau takut banyak tembelang dan aktiviti luar tabii dia akan pecah terburai...Almaklum rakan baik la katakan..hahaha.

Bagaimanapun, menurut sumber, saman ke atas Utusan Malaysia akan tetap diteruskan kerana defenden dikatakan telah menyiarkan artikel kenyataan Nallakaruppan dalam akhbar tersebut.

Nalla yang tuduh dan cabar Anwar, tapi Utusan yang kena saman... hahaha ternyata kenyataan Anwar nak saman Nalla adalah sandiwara politik murahan semata-mata. Dari dulu Anwar hanya setakat berani saman Utusan Malaysia jela..Dah berbakul-bakuL fail Anwar saman Utusan Malaysia..hahaha. Yang lain Anwar jadi bacul dan penakut nak saman..ini rakyat Malaysia dah boleh jangka.


Kedengaran juga keluhan rasa tidak puashati dan rasa kecewa blogger-blogger dari Pakatan Rakyat terhadap keputusan Anwar menarik balik saman ke atas Datuk S.Nallakaruppan ini..hahaha

Kesimpulannya, bolehlah dirumuskan bahawa tuduhan Nallakaruppan mengatakan Anwar Ibrahim adalah seorang 'biseksual' adalah BENAR dan SAH sama sekali.!!! Jadi ayuh rakyat malaysia, orang yang seperti ini harus ditolak hidup-hidup dan dikuburkan partinya pada PRU-13 nanti daripada menjadi pemimpin di Malaysia kerana punya tabii luar biasa yang takboleh diterima dinegara ini.

Kepada pengikut-pengikut Anwar yang ada kebolehan untuk jadi 'lawyer' tu bolehlah melaporkan diri segera..kerana barisan peguam Anwar yang sedia ada ni, dah tak mampu nak bela dan mempertahankan Anwar lagi..hahaha

KHSB Rugi RM 27.8 juta Dalam Projek Cyber Valley Commercial Centre

Jabatan Audit Negara berpendapat usahasama Kumpulan Hartanah Selangor Berhad (KHSB) dengan syarikat swasta dalam pembangunan projek Cyber Valley Commercial Center telah merugikan anak syarikat kerajaan negeri Selangor.

Kos yang terpaksa ditanggung oleh KHSB untuk projek ini adalah sebanyak RM 31.96 juta sedangkan pulangan yang diterima oleh KHSB hanyalah sebanyak RM 4.15 juta.

Dengan bahasa mudah KHSB telah rugi sebanyak RM 27.81 juta sedangkan syarikat swasta yang terlibat pula telah memperolehi keuntungan sebanyak RM27.80 juta.

Jabatan Audit Negara menerusi Laporan Ketua Audit Negara 2010 telah membuat kesimpulan berikut:

Lihatlah bagaimana kerajaan Selangor dibawah pakatan rakyat menguruskan duit rakyat Selangor. Jika beginilah cara Khalid Ibrahim uruskan anak syarikat Selangor, maka bukanlah sesuatu yang pelik bila KHSB telah mencatatkan kerugian untuk beberapa tahun sepanjang Kerajaan Pakatan Selangor memerintah!

Yang lagi pelik bila KHSB telah membayar bonus yang lumayan kepada kakitangannya tanpa mengikut pekeliling walaupun syarikat tersebut telah mencatatkan kerugian. Macam ni ke gaya seorang yang melaungkan dirinya dahulu seorang tokoh korporat yang berwibawa sedangkan apa yang dilakukan semuanya rugi..ni dah macam keparat.

Kalaulah kerugian ini terjadi kepada GLC kerajaan pusat, sudah lama pemimpin pakatan haram ni akan buat kecoh minta disiasat sampai minta tubuh suruhanjaya kononnya sebab nak jaga duit rakyat. Sekarang apa dah jadi? Duit rakyat dah jadi macam harta mak bapak dia pulak. PRU13, Rakyat Selangor wajib humban semua pemimpin Pakatan kaki auta ni! Mahasewel yang sedang berdemo kat Dataran Merdeka tu perlu buat demo suruh MB Selangor letak jawatan sebab gagal mengurus negeri! Tapi kita yakin mahasewel tu tak akan marah kat MB sebab yang bayar depa buat kacau tu adalah Tuan Punaisihat kepada MB!

Followers