Saturday, May 19, 2012

5 PERKARA PELIK PAS YANG PERLU KITA TAHU



Sebelum kita nak buat pilihan sebelum kedatangan PRU 13 nanti, mari kita lihat perkara-perkara pelik yang berlaku kepada PAS yang dikatakan memperjuangkan PAS, tetapi berlaku sebaliknya.

1) PAS menolak UMNO yang dikatakan menolak hukum hudud dan tidak mahu menubuhkan negara Islam tetapi bersekongkol dengan parti yang dipimpin majoriti Melayu iaitu PKR yang memperjuangkan Buku Jingga dan tiada pon disebut nak buat hudud mahupun negara Islam.

2) PAS buat tak tau pada Melayu-melayu yang masuk DAP, yang mana parti tersebut dengan JELAS menentang penubuhan negara Islam dan hukum hudud.

3) PAS menolak muzakarah selepas PRU 12, di samping Nik Aziz tak mau langsung panggil muzakarah dan melabelkan ia sebagai muqabalah. PAS pada ketika itu menghina UMNO dengan melabel UMNO lemah dan hanya nak berunding dengan PAS untuk mendapat kembali sokongan orang Melayu. Tetapi bila PRU 13 bakal menjelma, tiba-tiba Nik Aziz kata mahu MUZAKARAH dengan UMNO!

4) Bertalu-talu pendedahan tentang kes seks parti PKR termasuk video seks Anwar, gambar bogel Elizabeth Wong dan terbaru AKSI AISKRIM Azmin Ali tetapi PAS dengan tanpa segan silu apatah lagi bukti kukuh, mengatakan ianya hanya FITNAH UMNO...

5) PAS kata negara kebajikan itu sama sahaja macam negara Islam yang mereka perjuangkan, tetapi bila disuruh buang perkataan Islam pada nama parti mereka dan tukar kepada perkataan KEBAJIKAN..mereka tak mau..

0 comments:

Post a Comment

Followers