Thursday, May 3, 2012

Terkini - Shamsidar Tak Kisah Azmin Ada Video Seks.!



Shamsidar Taharin iaitu isteri kepada Azmin Ali telah menimbulkan satu lagi keraguan dan persoalan baru mengenai foto-foto skandal seks yang telah tersebar meluas membabitkan suaminya iaitu Azmin Ali.

Shamsidar telah ditanya oleh teman rapatnya baru-baru ini, dan ini jawapan balasnya..

“Saya tak kisah pun dengan video skandal itu, yang penting hidup saya bahagia” demikianlah khabarnya perkataan yang terkeluar dari mulut isteri Azmin Ali iaitu Shamsidar Taharin.

Menurut sumber, ungkapan tersebut terkeluar apabila beberapa teman rapat menanyakan tentang isu panas berkaitan video lucah yang dikaitkan dengan suaminya Azmin.

Dengan kenyataan seperti ini daripada Shamsidar, sudah tentu akan menimbulkan satu lagi persoalan baru kepada masyarakat negara ini, bagaimana seorang perempuan yang bergelar isteri boleh dengan senang hati dan selamba memberi respons balas yang semacam ini mengenai skandal seks yang membabitkan lakinya sendiri.

Apa yang boleh ditafsirkan disini, seolah-olah Shamsidar seakan sudah tahu mengenai skandal seks suaminya ini dan atas sebab itu dia tidak ambik kisah dan merelakannya..sebagaimana Azmin juga tidak pernah ambik peduli dan ambik kisah mengenai skandal hubungan sulit bininya dengan Anwar Ibrahim yang kecoh tersebar sebelum ini..

Jadi apa yang penulis ingin katakan disini...Azmin dan Shamsidar, hangpa berdua ni memangla pasangan secocok dan sepadan, sehati dan sejiwa, sehidup dan semati..aku boleh buat aktiviti aku, kau boleh buat dengan aktiviti kau..jangan kacau sudah..kita sama-sama ada video aiskrim, asal kita bahagia.. hahaha

0 comments:

Post a Comment

Followers