Thursday, May 17, 2012

TERKINI : PAKATAN HARAM RAKYAT LANCAR BOIKOT POLIS.!



Selepas melancarkan 'BOIKOT' besar-besaran terhadap Utusan Malaysia,Berita Harian, TV1, TV3 dan lain-lain lagi suatu ketika dahulu..hari ini puak Pakatan Haram Rakyat muncul lagi dengan perancangan mereka untuk memboikot.. Kali ini perancangan mereka untuk memboikot agak pelik, kerana yang mereka nak boikot itu adalah Pasukan POLIS iaitu Polis DiRaja Malaysia (PDRM).

Gila, bodoh , bangang , mangkuk ayun dan sewaktu dengannya..itulah ungkapan perkataan yang sesuai dilabelkan kepada puak Pakatan Haram Rakyat ini. Nak boikot pihak polis selama seminggu..kan kelakar bunyinya..! Selama hari ini, Malaysia aman tenteram dah 55 tahun merdeka yang menjaga keselamatan dan ketenteraman rakyat dan negara ini adalah pihak POLIS .

Menurut satu blogger bebal Pakatan Haram Rakyat, cadangan memboikot seminggu pasukan POLIS ini dilakukan kononnya pihak Polis telah melakukan keganasan yang melampau terhadap mereka beruk-beruk kuning yang berdemo semasa perhimpunan BERSIH 3.0 bulan lalu.
Klik http://suarapakatanrakyat.com

Haha..keganasan nak dilawan dengan kelembutan..kan gila namanya. Keganasan mesti dilawan dengan keganasan..pihak Polis tidak akan bertindak sesuka hati sekiranya tiada keganasan melampau dilakukan.

Video-video dan gambar-gambar yang telah dimuat turun di laman sosial, blog dan youtube jelas menunjukkan bagaimana provokasi, cacian, makian, carutan dilemparkan kepada pihak Polis pada himpunan Bersih 3.0 bulan lalu. Bukan itu saja, pihak Polis juga telah dikasari, dirempuh, dipukul, diterajang sehingga kecederaan teruk oleh beruk-beruk kuning Bersih 3.0 bulan lalu. Harta benda awam banyak telah dirosakkan, selain menghuru harakan negara.

Kepada puak Pakatan Haram Rakyat, alang-alang nak boikot jangan kata seminggu..kita cabar puak ni boikot terus pihak Polis selama-lamanya. Senang skit kerja Polis daripada nak menjaga keselamatan dan ketenteraman puak Pakatan Haram Rakyat ini. Bebas skit Anwar nak menjubor sesapa yang dia suka. Jangan libatkan pihak Polis.

Lepas ni kalau ada berlaku kejadian jenayah kat korang..puak-puak ni boleh lah panggil Unit Amal PAS untuk menyiasat, menyelesaikan masalah menjaga keselamatan korang.. takyah susah-susah nak cari Polis..!pasal korang dah Boikot POLIS...! Ada POLIS kisah..Aiman lagi tak kisah...!haha bodoh punya idea Pakatan Haram Jadah.








0 comments:

Post a Comment

Followers