Friday, May 11, 2012

Panas ! Ambiga Bakal Dianugerahkan Tokoh Maal Hijrah Oleh Pakatan Rakyat.!



Pengerusi Himpunan BERSIH 3.0, Datuk S. Ambiga dikatakan bakal dipilih oleh Pakatan Rakyat sebagai calon yang sesuai untuk dianugerah sebagai Tokoh Maal Hijrah bagi tahun 1434 hijrah tahun ini.

Menurut sebuah laman blog Pro Pakatan Rakyat, Ambiga dikatakan adalah manusia yang paling sesuai untuk dianugerahkan sebagai Tokoh Maal Hijrah tersebut. Pemilihan Ambiga ini dikatakan dibuat berdasarkan dari kejayaan Ambiga didalam himpunan BERSIH 3.0 baru-baru ini yang dikononnya telah berjaya menghimpunkan seramai 250,000 orang pada hari tersebut..Klik http://suarapakatanrakyat.com

Bodoh, Gila, Bangang, Sesat...Itulah ungkapan pertama yang sesuai diberikan kepada entri blog puak suarapakatan haram tersebut diatas. Apalah malang nasib Malaysia punya pembangkang yang BODOH semacam ini..Ternyata puak-puak Pakatan Rakyat semakin hari semakin BODOH dan GILA..sampaikan tokoh untuk Maal Hijrah ini pun nak digadaikan nak dibagikannya kepada Ambiga. Kalau ye pun dah terlalu taksub dengan Ambiga, janganlah nak merosakkan Sambutan Maal Hijrah itu sendiri. Di dalam Islam Maal Hijrah ini membawa maksud "bersama berhijrah" atau "bersama hayati Hijrah" yang punya luas maknanya.

Hijrah dalam Islam itu adalah adalah perlu kepada strategik hingga tercapainya roh al-falah dan tertegaknya Daulah Islamiah yang didukungi oleh kepaduan iman dan takwa seperti mana hijrah yang dibawa oleh Rasulullah SAW. Kejayaan hijrah itu sebenarnya adalah perubahan lanskap akidah, ibadah, akhlak dan gaya hidup ummah.

Walaupun dibolehkan untuk kita memberikan anugerah ini kepada orang yang bukan Islam, tetapi haruslah melihat kepada jasa dan ketokohannya kepada pembangunan masyarakat dan dalam pembinaan negara bangsa..

Adakah Ambiga manusia yang sesuai dan layak dengan maksud yang tersebut diatas..? Ambiga terang-terang adalah seorang manusia yang memusuhi Islam, pejuang dan mempertahankan murtad, menyokong kuat LGBT dan seorang yang berusaha untuk menghapuskan negara Islam..

Apakah puak-puak Pakatan Rakyat hari ini masih lagi tak nampak akan perkara-perkara ini. Dimana peranan parti PAS..? Adakah PAS juga bersetuju dengan cadangan ini..? Betul la kata Hassan Ali, PAS sekarang telah dikuasai oleh puak-puak parasit yang jelas nak meliberalkan Islam (menyamaratakan kedudukan antara Agama). Ternyata mereka hari ini dah SESAT..! Rakyat harus menolak parti yang namanya Pakatan Rakyat ini yang jelas adalah satu Parti Gabungan HARAM dan jauh SESAT..!





1 comments:

  1. Kita sama2lah lihat nanti bagaimana Tuhan menghancurkan PAS sedikit demi sedikit dgn segala kemungkaran yg mereka cipta dan TANPA MEREKA SEDARI sendiri.

    Itulah balasan kpd keceluparan mulut pemimpin2 PAS menggunakan agama utk mengejar keselesaan didunia fana sehingga sanggup KAFIR-MENGKAFIR SESAMA ISLAM dan bersedia MENERIMA BANTUAN SYAITAN utk mencapai tujuan tersebut.

    TUHAN DAH MULA BAYAR CASH SECARA BERPERINGKAT ...

    ReplyDelete

Followers