Tuesday, March 20, 2012

Anwar biseksual, cabar saya di mahkamah kalau dia anak jantan..- NallaKaruppan


 Skrip sidang media Datuk NallaKaruppan (19/3/2012) ,

"Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual. Dia tidak berhenti walaupun selepas dia keluar dari penjara. Saya meninggalkan dia kerana dia masih meneruskan aktiviti itu. Saya pernah melihat sendiri Anwar Ibrahim  'beraksi' melakukan aktiviti itu." Datuk NallaKaruppan.

Saya mencabar Anwar untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap saya jika dakwaan saya tidak benar. Anwar memang pandai menipu dan memperdaya rakyat dengan kata-kata dia. 

 "Orang ramai menganggap beliau adalah seorang Muslim yang baik, tetapi sebenarnya  tidak. Saya mencabar beliau, jika dia anak jantan, bawa saya ke mahkamah," tambah beliau.
"Dia boleh menipu orang ramai, tetapi hakikatnya ialah beliau mahu merosakkan negara. Jika dia berani, panggil dan cabar saya ke mahkamah . Saya boleh mendedahkan di mahkamah siapa budak yang dia telah liwat. Saya cabar Anwar on this matter, bisexual,” katanya lagi.
"Saya panggil dia (Anwar) angkat saya pergi mahkamah, saya cerita, siapa punya bini dia angkat pergi (kondominium) Tivoli Villa, saya boleh kasi tahu itu nama keluar...,"katanya.

Jika Anwar menghadapkannya ke mahkamah, beliau akan mendedahkan lebih banyak perkara mengenai Ahli Parlimen Permatang Pauh itu kerana setakat ini pendedahan yang telah beliau buat hanya 30 peratus sahaja.
"Itu nama saya semua saya boleh kasi keluar, berapa budak dia simpan berapa kali dia buat. Kalau besok dia PC panggil Datuk Nala keluar, saya kasi keluar. Siapa punya isteri dia angkat pergi, saya boleh kasi keluar," ujarnya lagi.

Datuk Nallakaruppan mendakwa 70 peratus bukti aktiviti tidak bermoral Datuk Seri Anwar akan didedahkan sekiranya ketua pembangkang itu menyahut cabarannya untuk berdepan di mahkamah.
"Nik Aziz juga harus mengeluarkan fatwa untuk membenarkan biseksual menjadi ketua pembangkang. Mengapa mereka (Pakatan Rakyat) tidak mengambil tindakan ke atas beliau? Mereka mesti mengambil tindakan terhadap perilakunya. Terdapat begitu ramai pemimpin pembangkang, mengapa meletakkan lelaki biseksual (untuk menjadi ketua pembangkang)? " tanya Nalla.
“Dengan ini saya katakan yang Anwar seorang biseksual dan saya cabar Anwar saman saya di atas kenyataan ini. Anwar doesn’t want to face the truth, dia bukan anak jantan.
"Dia (Anwar) tidak ada prinsip. Beliau mahu menjadi Perdana Menteri, itu sahaja. Beliau akan merosakkan apa-apa untuk menjadi Perdana Menteri, "katanya.
Beliau juga memberitahu telah mengadakan pertemuan dengan pemimpin utama PAS untuk mendedahkan siapakah Anwar.
"Saya bersedia jumpa Nik Aziz untuk tujuan yang sama," katanya.
Ditanya apakah sebabnya beliau 'muncul' semula menyerang Anwar, kata Nallakarupan, beliau terpaksa, kerana Anwar 'pusing' Malaysia untuk membohongi rakyat Malaysia.
"Sebagai orang yang kenal Anwar, saya perlu mengatakan kepada rakyat bahawa Anwar adalah manusia lidah bercabang, seorang biseksual," katanya.

SumberAgendaDaily

Lihat video..







0 comments:

Post a Comment

Followers