Tuesday, March 6, 2012

BONGKAR!! Exco Kanan Kerajaan Selangor Berketurunan Yahudi?

Dalam ramai-ramai exco kerajaan negeri Selangor, ada seorang exco yang sedikit istimewa sebab jawatan exco tersebut bertaraf kanan atau dengan kata lain ianya bertaraf timb Menteri Besar kepada Khalid Ibrahim.

Pendek kata, kalau lah terjadi sesuatu yang tidak diingini kepada MB Selangor seperti tercekik pisang bengkok anwar sampai goal, maka tugas beliau akan dipangku oleh exco ini sehinggalah MB baru dilantik.

Apa pun MB Khalid masih ada tapi segala keputusan penting yang dibuat oleh MB masih memerlukan endorsement dari exco ini. Begitulah hebatnya Exco Kanan bertaraf TMB ini.

Sepanjang bergiat aktif dalam dunia politik, beliau sering dikaitkan dengan sifat anti kepada Melayu dan Islam. Malah kita masih ingat dengan kontroversi laungan azan satu masa dulu yang dikaitkan dengan exco ini.

Walaupun DAP mengangkat beliau sebagi seorang politik yang hebat, tetapi berdasarkan pendedahan yang dibuat oleh bekas pembantu peribadinya, ternyata beliau bukanlah seorang ahli politik yang jujur untuk berkhidmat kepada rakyat. Cuba saksikan video pendedahan berikut...



Namun begitu ada sesuatu yang lebih menarik tentang exco DAP ini yang telah didedahkan oleh beberapa blogger. Beliau dikatakan seorang yang berketurunan Yahudi. Fuh!! Biar betul....

Pendedahan ini berdasarkan apa yang dipaparkan di laman www.nationmaster.com

Perhatikan printscreen dari laman web tersebut...



Kita tunggu apa komen beliau berkait dengan pendedahan ini samada dia dia nak nafikan atau sebaliknya... Jika benarlah apa yang dikata, Pemimpin Pas mesti kaciwa tahap gaban. Manakan tidak, dari dulu depa dok kutuk yahudi (dulu je la.. sejak kenyataan anwar dlm wsj dia lain mcm skit).. rupanya dah lama dia tidur sebantal dengan yahudi... Pas betul2 jadi lebai malang la!

0 comments:

Post a Comment

Followers